ВУГЛЕВОДИ. 9 КЛАС

 

Т. Г. Кліко, учитель біології та хімії вищої категорії ЗОШ № 3, м. Синельнікове, Дніпропетровскої обл.

Швидкий розвиток науки, збільшення обсягів нової інформації потребують від школи підготовки активних, самостійних людей із розвиненими творчими здібностями.

Практичний досвід переконує нас у недостатній ефективності традиційного уроку для розв’язання названих вище проблем, тому науковці та педагоги-практики прагнуть створити нові форми й методи навчання. Одним із можливих варіантів розв’язання проблеми є застосування нестандартних форм проведення уроків. Нетрадиційні уроки більше подобаються учням, ніж звичайні буденні, бо вони викликають позитивні емоції, приносять радість, уміння бачити цікаве й дивуватися, породжують творчі поривання, розвивають уяву, що особливо важливо на уроках хімії. Такі уроки заслуговують на те, щоби доповнити традиційні форми навчання і виховання учнів. Стимулюючи творчу діяльність учителя та його вихованців, нестандартні уроки створюють сприятливі умови для співпраці, що є надзвичайно важливим у роботі основної школи.


Dounload PDF

Відгуки читачів