Передплатну кампанію на 2019 рік розпочато!

Оформити передплату за пільговими цінами

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Роль засобів масової інформації (ЗМІ) та реклами у формуванні ґендерно чутливого світогляду

Т. В. Дрожжина, проректор Харківської академії неперервної освіти

ЗМІ мають значні можливості впливати на свідомість людей, встановлюючи для них певні цінності, норми і зразки. Ми усвідомлюємо, що далеко не завжди ці норми і зразки є дійсно такими, які можна наслідувати і розповсюджувати. Одним із таких прикладів є питання ґендерних стереотипів.

Для більшості сучасних українських ЗМІ досі є доволі поширеним стереотипне висвітлення суспільних ролей та образів жінок і чоловіків, дівчаток і хлопчиків.


Dounload PDF

Відгуки читачів