Передплатна кампанія з січня 2019 закінчино! Що робити далі?

Подробиці...

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Рекомендації вчителям щодо виявлення обдарованих учнів

С. В. Баришполь, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, практичний психолог, гімназія № 55, м. Харків

У плані роботи психологічної служби кожної школи зазначено про роботу з обдарованими учнями. Виявляючи обдарованих учнів шкіл, практичні психологи звертаються до вчителів із проханням надати списки учнів, які мають ознаки обдарованості. Досить часто, незважаючи на психологічну просвіту педагогічних працівників, учителі фіксують у списку прізвища тих учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень. Це не зовсім правильно. Адже на практиці під час подальшого діагностування таких дітей досить часто риси обдарованості не виявляються зовсім або виявляються на низькому рівні. Діти просто посидючі та старанні. А згаяно стільки часу! Як же полегшити вчителеві процес виявлення обдарованих учнів, а психологові — зекономити час?


Dounload PDF

Відгуки читачів