Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Використання ігрових моментів на уроках німецької мови

Солоха Н. В., ЗОШ I—III ст., с. Мукошин, Любешівський р-н, Волинська обл.

Урок найчастіше починається організаційним моментом. Але якщо кожен урок починати стандартно, це, образно кажучи, «приїдається» і перетворюється на рутинний обмін штампами: кожен урок одне й те саме, учасники — учитель — черговий, у кращому випадку — черговий — черговий. Решта дітей — пасивні слухачі, не зацікавлені в тому, що відбувається.


Dounload PDF

Відгуки читачів