Конкурсно-розважальна програма для дошкільнят «Сміхопанорама»

А. М. Загребельна

Мета: розвивати у дітей почуття гумору, вміння веселитись, імпровізувати, створювати собі гарний настрій; прищеплювати навички спілкування з однолітками та дбайливе ставлення до менших товаришів під час розваг у загальному гурті; розвивати культуру поведінки, вміння поступатись одне одному, поводитись чемно; виховувати почуття чуйності, доброти, дружби; розширювати і поглиблювати поняття гумор, жарти.


Конкурсно-розважальна програма для дошкільнят «Сміхопанорама»

А. М. Загребельна

Мета: розвивати у дітей почуття гумору, вміння веселитись, імпровізувати, створювати собі гарний настрій; прищеплювати навички спілкування з однолітками та дбайливе ставлення до менших товаришів під час розваг у загальному гурті; розвивати культуру поведінки, вміння поступатись одне одному, поводитись чемно; виховувати почуття чуйності, доброти, дружби; розширювати і поглиблювати поняття гумор, жарти.

(Діти заходять до зали під веселу музику.

До зали застрибують на великих м’ячах два Клоуни.)

1-й  клоун

Хай лунають жарти всюди!

Малюки — веселі люди:

Танці, вірші, пісні, сміх

Прозвучать отут для всіх!

2-й клоун. Добрий день, малята! А ви усміхатися вмієте?

1-й клоун. Не вміють! Не вміють! А я вмію! (Сміється)

2-й к л о у н. I вони вміють не гірше за тебе. Діти, раз, два, три...

Усміхнулись, бачиш? Краще, ніж ти, усміхаються! А які у них зубки гарні!

1-й клоун. Вони їх просто пофарбували у білий колір!

2-й  к л о у н. Та ти що дурниці кажеш!

1-й клоун. А я знаю! Вони наклеїли на зуби білі папірці!

2-й клоун. Та ти що! Малята просто щоранку чистять зуби! А ти чистиш зуби?

1-й к л о у н. Hi! Я чищу черевики! Величезною щіткою!

2-й клоун. Коли так, і в тебе начищені добре черевики, тоді ставай та танцюй!

1-й  к л о у н. Ні! Спочатку ти!

2-й к л о у н. Hi! Ти! (Сваряться, штовхають один одного.)

1-й к л о у н. А давайте всі разом потанцюємо!

«Танок-імпровізація».

Наприкінці танцю, коли діти сіли на місця, забігає Неуважний із кроликом і двома валізами, з яких виглядає різний одяг, мітли.

Неуважний

Це вокзал? А де ж це каса?

Я хочу купити пляшку квасу!

1-й клоун. Ви не туди потрапили. Це дитячий садок «Посмішка».

Неуважний. А чого це ви такі кумедні та веселі? I чому так багато вас тут зібралось? Дітки, поясніть мені. (Діти пояснюють.)

Неуважний. А! Зрозумів! Тоді я вам заспіваю свою улюблену пісеньку. (Бере гітару)

ПІСНЯ НЕУВАЖНОГО

(На мелодію пісні «їхав козак..»)

I.    Вранці я сорочку взяв,

Руку всунув у рукав.

Але що за плутанина?

Не рукав то, а штанина.

II.   Замість шапки на ходу

Я вдягнув сковороду.

А взувався — став на п’яти

Рукавиці натягати.

2-й  клоун

От так Неуважний!

3 вулиці Вантажної!

Неуважний. Це я Неуважний? Та це ви всі неуважні! Зараз я це доведу! Я буду називати частини тіла, а ви будете до них торкатися, зрозуміли? Ставайте в коло, почнемо!

Гра «Уважний — неуважний».

Неуважний плутає дітей під час гри.

Неуважний. У моїх валізах є щось цікаве. Хочете подивитись? Це смачна капуста. Спробуйте пробігти з качаном капусти на голові, не впустивши його! Виходьте до мене «Чупа-чупси» (гр. № 6) та «Веселуни» (гр. № 5). Всі готові? Почали!

Естафета «Капуста»

Беруть участь дві команди дітей. Перші гравці біжать навколо тазка з капустою на голові, повертаються, передають капусту наступному гравцеві. Гра триває.

Неуважний. А ще в мене у валізах є мітли. 3 ними дуже весело танцювати! I ви теж потанцюєте! Хутчіш сюди, «Сміховани» (гр. № 3) та «Жартуни» (гр. № 4)! Стали в коло! Мітли взяли? Почали!

Танцювальна естафета «Мітла».

Діти стоять в колі. Ті діти, що мають мітли, танцюють в центрі кола. Коли музика стихае, передають мітли решті дітей. Гра триває.

Неуважний. А тепер всі вибігайте! Дискотеку починайте!

«Дискотека».

Наприкінці дискотеки, коли діти сіли на місця, з’являється П’ятачок, стрибаючи на скакалці.

П’ятачок. Смішний день вам! Хрю-хрю-хрю!

Які ви кумедні та веселі сьогодні, а чому? Хрю-хрю-хрю!

Тоді посміхніться та поплескайте гучніше! Хрю-хрю-хрю!

Під музику, стрибаючи на скакалці заходить Вінні-Пух.

Вінні-Пух. Хто ж тут так голосно хрюкав? А, це ти, П’ятачок! А хто ж тут так весело плескає? А, та це ви, дітки!

Добрий день усім, усім!

I дорослим, і малим!

Я — веселий пустунець,

Вінні-Пух я — молодець!

Ви мене впізнали? Я щойно закінчив спеціальну школу, де навчився робити для людей добро. Отже, я тепер — не просто Вінні-Пух, а освічений ведмедик. Всіх буду сьогодні веселити, смішити. А з чого ж почати? Я згадав чудову гру, щоб розважить дітвору! Але для цього потрібен ваш гарний настрій. А у вас він гарний?

Д і т и. Так!

Вінні-Пух. Веселий?

Д і т и. Так!

Вінні-Пух. Тоді всі посміхніться! Веселіше! Молодці!

А тепер пострибайте! Всі ставайте в коло! (Діти стають.)

Обираю двох діток. Під музику ви біжите навколо стільчиків швидко-швидко один за одним. Музика спиняється, сідаєте на стільчик та висмикуєте скакалку. А ви, дітки, в колі долонь не жалійте, плескайте дружніше! Всі готові? Почали!

дошкшьний

Гра «Хто швидше?» (Грають діти всіх груп, почергово — парами.)

Вінні-Пух. А тепер — веселий конкурс смішинок-гуморинок!

П ’ я т а ч о к. Жартуни-сміливці, виходьте! «Смішинки-гуморинки» (від кожної групи).

1-й к л о у н. Гляньте, друзі, що я знайшов! (Показує ракетки для гри в бадмінтон.)

Давайте пограємо у веселий бадмінтон! Виходьте до мене, команда «Чупа-чупси» й команда «Веселуни». Будемо кульку носити.

Естафета «Веселий бадмінтон»

Беруть участь дві команди дітей. Необхідно пронести повітряну кульку на ракетці у двох напрямках та передати ракетку наступному гравцеві.

2-й к л о у н. А тепер черга пограти команди «Сміхованців» й команди «Жартунів». Скоріше, спортсмени, ставайте на старт!

«Веселий бадмінтон» (для решти команд).

1-й к л о у н. Ой! Дивіться, кого я тут побачив!

Такі маленькі малюки, що здалеку й не вгледиш!

Справжнісінькі сміхо-карапузики! А давайте їх покатаємо у цих «колясочках»! От сміху буде! Скоріш до нас вибігайте, сміхо-карапузики!

Катання на тачечках (Участь беруть діти ясельної групи. Два клоуна катають дітей, що розподілені на команди. Решта дорослих персонажів їх підстраховує.)

2-й клоун

Надійшов час веселої дискотеки!

Запрошуються всі: і дорослі, і малі! Ура!!!

«Сміхованська дискотека»

1-й  клоун

А тепер не позіхайте!

Від Сміхопанорами

Даруночки приймайте!

Персонажі пригощають дітей ласощами.

2-й клоун. Ми дякуємо всім за те, що ви були з нами, веселились, реготали, усміхалися. Бажаємо всім: усміхайтеся частіше! Даруйте посмішки одне одному!

1-й  клоун

Щоб похмурий день став світлішим,

Щоб було на серці веселіше,

Щоб усіх вас посмішка здружила,

Щоб щасливо й весело ви жили!

До нових зустрічей!!!

Під веселу музику всі залишають залу.

Відгуки читачів