Яким повинен бути вчитель?
В. Ф. Калошин, кандидат технічних наук, доцент, Заслужений працівник освіти України, ст. науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України; Д. В. Гоменюк, директор Навчально-наукового центру професійно-технічної освіти НАПН України, Заслужений працівник освіти України
Починаючи будь-яку діяльність, звичайно, потрібно чітко розібратися з вимогами, які висуваються до неї. Це дозволить перевірити свою здатність займатися нею, а також намітити шляхи підвищення власної майстерності. У контексті цього ми розглянемо: мету педагогічної діяльності, завдання вчителя, види педагогічної діяльності вчителя, особисті якості вчителя, педагогічні здібності, уміння, рівні оволодіння професією, вимоги щодо оволодіння дисципліною, яка викладається, та методикою її викладання.