Яким повинен бути вчитель?

В. Ф. Калошин, кандидат технічних наук, доцент, Заслужений працівник освіти України, ст. науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України; Д. В. Гоменюк, директор Навчально-наукового центру професійно-технічної освіти НАПН України, Заслужений працівник освіти України

Починаючи будь-яку діяльність, звичайно, потрібно чітко розібратися з вимогами, які висуваються до неї. Це дозволить перевірити свою здатність займатися нею, а також намітити шляхи підвищення власної майстерності. У контексті цього ми розглянемо: мету педагогічної діяльності, завдання вчителя, види педагогічної діяльності вчителя, особисті якості вчителя, педагогічні здібності, уміння, рівні оволодіння професією, вимоги щодо оволодіння дисципліною, яка викладається, та методикою її викладання.


Dounload PDF

Відгуки читачів