Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Мотивація творчості засобами словесності

І. В. Черуха, м. Рівне

Черуха Ірина Володимирівна

 

 

Учитель української мови та літератури ЗОШ І—ІІІ ступенів № 18, м. Рівне, вчитель вищої категорії, відмінник освіти України. Учасник Х Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року — 2005».

 

 

Закінчила Рівненський державний педагогічний інститут. Працює над проблемою «Формування внутрішньої мотивації до творчості засобами словесності: психологічний і технологічний аспекти».

 

 

Брала участь у науково-практичних конференціях, які організували методичний відділ управління освіти, РДГУ та Міжнародний університет «РЕГІ», панорамі творчих уроків, головному заході Всеукраїнського клубу «Вчительські студії», який створено для підтримки творчої праці освітян, підвищення рівня їхньої професійної майстерності.

 

 

Ірина Черуха успішно керує учнівською літературно-творчою студією. Є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів української мови і літератури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимоги часу та потреби шкільної практики й методичної теорії у процесі вивчення рідної мови та літератури вимагають особливого підходу до роботи над словом. Практика вчителів-словесників переконує, що вивчати слово як художньо-естетичну цінність бажано, сповна використовуючи зв’язки двох шкільних предметів — мови та літератури. Намагання ж домогтися розуміння учнями значення теоретико-літературних понять, передбачених шкільним курсом літератури, за допомогою яскравого художньо-виражального мовного матеріалу сприятиме розвитку чуття слова. Тому практика засвідчує обов’язковий високий естетичний рівень уроків теорії літератури, а також уроків мови, на яких закріплюється граматичний матеріал, формуються в учнів певні навички образного висловлення думки, проводиться підготовка до написання творчих робіт. Використання змістовного ілюстративного матеріалу на таких заняттях (уривки із поезій, прозових творів, художньо-публіцистичні розповіді і т. ін.) сприяє тому, що учні бачать естетичне значення слова, його словесний художній образ, зображально-виражальні можливості.

 

 

 

 

 


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів