Ведення обліково-звітної документації шкільного психолога
Ю. В. Бойбіна,
м. Харків
Успішний процес соціалізації особистості учня неможливий без тісної співпраці педагога і психолога навчального закладу. Адже педагог спостерігає, а психолог пояснює.
Ціллю розробленої моделі є формалізація аналітичної роботи психолога закладу освіти за результатами групових психодіагностичних досліджень. Лаконічна, структурована та коректна інформація, надана класному керівникові, допоможе йому підібрати найбільш ефективні начально-виховні впливи як до класного колективу, так і до окремого учня. Містить дані про контингент досліджуваних, протоколи досліджень, діаграми, таблиці, наочну інформацію. Всі розроблені форми обов'язково містять цілепокладаючу, загальну та аналітичну частини, а також висновки і рекомендації психолога.