Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Формування мотивації навчальної діяльності школярів середнього шкільного віку

І. В. Остапенко, учитель Харківської гімназії № 34

У статті розглянуті теоретичні аспекти формування мотивації: визначення поняття «мотиви навчальної діяльності», класифікація та характеристика мотивів навчальної діяльності, особливості мотиваційної сфери школярів середнього віку, формування стану мотивації навчання учнів і класифікація психологічних причин низької мотивації навчання. Висвітлюється різниця між внутрішньо та зовнішньо мотивованою діяльністю, когнітивно-корекційна програма «скіл-терапія», розроблена Д. Мейхенбаумом, яка допомагає переходити до навчального процесу, організованого з використанням діяльнісно-практичного способу навчання.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Відгуки читачів