Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Організаційні підходи до колективного аналізу та самоаналізу відкритих занять учителів

І. В. Кир’янова, заступник директора з науково-методичної роботи Харцизького різнопрофільного ліцею № 1, Донецька обл.

У статті висвітлено досвід роботи Харцизького різнопрофільного ліцею з проблем аналізу та самоаналізу відвіданих уроків. Автором пропонуються для розгляду як загальні підходи до аналізу навчального заняття, так і схеми колективного аналізу відкритих уроків у залежності від використаної технології навчання.


Dounload PDF

Відгуки читачів