Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок

Пищик О. В.

Одним із пріоритетних напрямків реформування освіти на сучасному етапі є розробка й упровадження ІКТ у навчальний процес та в управління освітою. Це викликало зміни у сфері освіти і вимагає від усіх учасників процесу освоїти ІКТ. Щоб викладачі краще усвідомили свою роль, вони повинні розуміти, які саме зміни відбуваються. У більшості ПТНЗ інформація доступна; викладачам потрібна можливість знаходити цю інформацію, обговорювати її та обмінюватися думками з колегами.


Dounload PDF

Відгуки читачів

  • Наталія Головко

    29 червня 2011

    Дякую, все гаразд

  • Наталія Головко

    23 червня 2011

    Тут знаходиться стаття "«Енергозбереження: міф чи реальність?» заняття гуртка" з журналу "Позашкільна освіта". Будь ласка, замініть файл.

    Адміністратор:
    Доброго дня!
    Приносимо свої вибачення, вже все правильно.
    Дякуємо за сигнал!