Тільки 26 червня!
Святкуємо День народження «Основи» разом!

Дізнатися більше!

Ранкові зустрічі як засіб розвитку учнівської особистості

М. В. Скрипець, учитель-методист,

Іванівська гімназія, Херсонська обл.

Ранкова зустріч — справжня знахідка для навчально-виховного процесу. Це важливий засіб для розвитку мовлення, набуття досвіду спілкування з дорослими та однолітками. Саме з ранкових зустрічей починається кожний робочий день учнів, які навчаються за програмою «Крок за кроком»*, але елементи такої організації навчально-виховного процесу можна й доцільно впроваджувати в практику роботи і тим вчителям, що працюють за традиційними методиками. Адже саме ранкові зустрічі як один із методів особистісно орієнтованого навчання забезпечують партнерські стосунки дітей, їх позитивне сприйняття одним одного, засвоєння змісту навчання в умовах діалогу, а крім того, створюють позитивний настрій впродовж всього дня.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів