Поелементний аналіз робіт — невід’ємна частина предметного моніторингу

Т. В. Лях,

Донецька обл.

У програмі модернізації педагогічної освіти серед основних напрямків і завдань на першому місці стоїть оптимізація структури та удосконалювання організації професійної підготовки педагогів, де прописана необхідність створення і впровадження сучасних засобів контролю освіти на всіх рівнях і ступенях системи безперервної освіти.

3 одного боку — державний освітній стандарт, який містить інваріантний (обов’язковий) і варіативний компоненти, дозволяє при побудові освітньої програми врахувати потреби та особливості навчального закладу.

3 іншого боку — має підвищитися значимість контролю виконання вимог до рівня підготовки учнів на різних етапах навчання.

 


Dounload PDF

Відгуки читачів