Використання ігрових технологій в організації методичної роботи в закладах нового типу

І. Т. Білякова,

м. Куп’янськ, Харківська обл.

Гра — це система конкретних дій спеціально змодельованої ситуації.

Результатом її є новоутворення, яке виникає в самій особистості, її взаємовідношеннях із іншими членами колективу, в діяльності гравців і в результатах їх колективної взаємодії.

У ході ігри можливим є колективне розв’язання різних психолого-педагогічних конфліктів, складних педагогічних проблем, пошук інновацій і багато іншого. Учасники гри стають активними, надзвичайно зацікавленими виконавцями всіх колективно-творчих наробок, які отримали під час ігор. Ось чому заміна багатьох традиційних педрад та інших нарад іграми прискорює інноваційні процеси в школі, робить їх необоротними та забезпечує успіх їх реалізації та перетворення особистості кожного педагога.

 


   
Dounload PDF

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 7486
 
Догори